Selamat Datang!! Alif Dapat RM1029 Bulan ini Dgn Blog ni..CARANYA? Klik Adertlets Bawah ni

Monday, April 5, 2010

Pelajar Usia 14 thn Diliwat Rakan Asrama


ibu mangsa terkejut apabila anaknya memberitahu dia diliwat seorang pelajar tingkatan tiga dan kejadian itu berulang sepuluh kali, sejak Februari lalu. “Sebaik mengetahui kejadian itu, ibu mangsa membuat laporan polis sebelum mangsa dibawa menjalani pemeriksaan di Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH) di sini. Pemeriksaan mendapati terdapat kecederaan lama dan baru di dubur mangsa...


Click advertlets,Nuffnang / read more for download or view video
Free Image Hosting



2010/03/31
SUNGAI PETANI: Polis menahan seorang pelajar lelaki berusia 15 tahun sebuah sekolah menengah agama, di sini, minggu lalu, kerana disyaki meliwat seorang pelajar berusia 14 tahun di asrama sekolahnya, sejak sebulan lalu.
Pelajar terbabit ditahan polis di asrama sekolah berkenaan selepas ibu mangsa membuat laporan di Ibu Pejabat Polis (IPD) Daerah Kuala Muda, minggu lalu sebaik mengetahui kejadian itu daripada anaknya yang enggan pulang ke arama sekolah. Menurut sumber, kejadian itu terbongkar selepas pelajar itu menangis dan tidak mahu kembali ke asramanya selepas cuti sekolah minggu lalu. Katanya, pada mulanya ibu mangsa menyangka mangsa enggan balik kerana tidak mahu dibuli pelajar lain di asrama itu.


Bagaimanapun, katanya, ibu mangsa terkejut apabila anaknya memberitahu dia diliwat seorang pelajar tingkatan tiga dan kejadian itu berulang sepuluh kali, sejak Februari lalu. “Sebaik mengetahui kejadian itu, ibu mangsa membuat laporan polis sebelum mangsa dibawa menjalani pemeriksaan di Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH) di sini. Pemeriksaan mendapati terdapat kecederaan lama dan baru di dubur mangsa.


“Mangsa kemudian menerima rawatan di HSAH dan berikutan itu, sepasukan anggota polis bergegas ke asrama sekolah berkenaan dan menahan pelajar terbabit,” katanya.


Sumber berkata, melalui soal siasat pelajar terbabit mengaku melakukan perbuatan berkenaan. “Ketika pemeriksaan almari pelajar itu dilakukan, polis menemui beberapa buku yang memaparkan aksi pelik dan lucah. Buku itu dirampas dan suspek ditahan sebelum direman seminggu sehingga esok (hari ini) bagi membantu siasatan,” katanya

credit:hmetro.com.my






P/s:Pada entry ini mungkin ada/tiada video/video tidak berkaitan..ia hanya untuk rujukan.


"PLEASE CLICK OUR SPONSOR Advertlets/Nuffnang AND COMMENT,IF DONT CLICK..THE POST WILL DIE!!"
"SERIUS !! SILA KLIK PENAJA KAMI Adervertlets/nuffnang DAN KOMEN,KALAU TIADA RESPON..POST AKAN TAMAT !!"
  Back To HomePage  

0 comments: