Selamat Datang!! Alif Dapat RM1029 Bulan ini Dgn Blog ni..CARANYA? Klik Adertlets Bawah ni

Sunday, March 14, 2010

Penjenayah Malaysia Latih Remaja dgn Upah RM3000 sebulan



2010/03/14

IPOH: Mengejutkan apabila wujud sekumpulan penjenayah di negara ini yang dikesan melatih golongan remaja bermasalah untuk melakukan jenayah, termasuk membunuh dan mencederakan mangsa selain menawarkan upah lumayan setiap bulan.
Click advertlets / read more for download
100 Exclusive Ringtones Best..!! Tak perlu bayar




Kegiatan itu didedahkan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk T Murugiah, yang mendapat maklumat daripada segelintir remaja yang mengadu mereka dalam ketakutan apabila diburu pihak berkuasa selain ketua kumpulan gengster akibat terbabit dalam jenayah serius.


Beliau yang Pengerusi Biro Pengaduan Awam mengakui turut terkejut apabila didatangi seorang remaja yang mengaku terbabit menerima upah melakukan jenayah.


“Baru-baru ini seorang remaja berusia 19 tahun dari Taiping mengadu kepada saya mengenai pembabitannya dalam dunia jenayah.


“Dakwanya, dia menerima gaji bulanan daripada kumpulan gengster yang mengupahnya untuk melakukan pelbagai jenayah, termasuk bunuh, rompak dan mencederakan mangsa.

“Remaja itu yang ketakutan kerana menjadi buruan mengaku menerima gaji RM3,000 sebulan dan melakukan keganasan terhadap mangsa melalui gambar sebagai petunjuk,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Seminar Pencegahan Jenayah, di sini, semalam.

Credit:hmetro.com.my

"PLEASE CLICK OUR SPONSOR Advertlets/Nuffnang AND COMMENT,IF DONT CLICK..THE POST WILL DIE!!"
"SERIUS !! SILA KLIK PENAJA KAMI Adertlets/nuffnag DAN KOMEN,KALAU TIADA RESPON..POST AKAN TAMAT !!"

www.syoknyadownload.blogspot.com ==> HomePage 

0 comments: