Selamat Datang!! Alif Dapat RM1029 Bulan ini Dgn Blog ni..CARANYA? Klik Adertlets Bawah ni

Tuesday, March 23, 2010

Penyanyi Rogol Anak Usia 11 thn



Gambar hiasan..tapi sekirannya korang nak samakan watak perogol dengan gambar ni..aq tak leh halang.tapi jangan samakan mangsa rogol tu dengan itik.sebab mangsa sebenar masih mentah dan tak mengerti apa-apa.



Menurut keterangan kes, mangsa tinggal bersama neneknya di Shah Alam dan kembali ke rumah ibu bapanya di Sentul semasa cuti persekolahan.

Pada hari kejadian, bapa mangsa sepatutnya menghantar mangsa balik ke rumah neneknya di Shah Alam untuk memulakan penggal persekolahan pada keesokan hari tetapi kereta bapanya rosak di pertengahan jalan menyebabkan mereka sekeluarga terpaksa berpatah balik ke Sentul. Mangsa dirogol pada petang berkenaan...


Click advertlets,Nuffnang / read more for download
100 Exclusive Ringtones Best..!! Tak perlu bayar











23 Mac, 2010 17:17 PM
Kes Rogol: Penyanyi Era Tahun 70-an Kekal Jalani Hukuman Penjara
PUTRAJAYA, 23 Mac (Bernama) -- Seorang bekas penyanyi, yang pernah popular dengan lagu berirama Hindustan pada tahun 1970-an kekal menjalani hukuman penjara 19 tahun bagi kesalahan merogol anak perempuannya sembilan tahun lalu.

Ini berikutan kegagalannya dalam rayuan akhir di Mahkamah Rayuan di sini Selasa untuk mengenepikan sabitan dan hukuman penjara yang dijatuhkan terhadapnya oleh Mahkamah Sesyen pada 2005.

Hakim tiga panel terdiri daripada Datuk Suriyadi Halim Omar, Datuk Hasan Lah dan Datuk Ahmad Maarop membuat keputusan itu setelah tidak bersetuju dengan hujah yang dikemukakan peguamnya T. Suresh mengenai pencanggahan keterangan mangsa di mahkamah dan keterangannya kepada pakar psikiatrik.

Hakim Suriyadi berkata adalah normal bagi seseorang kanak-kanak untuk memberikan keterangan berbeza kerana perbezaan keterangan, kadang-kadang bukan melemahkan tetapi menunjukkan bahawa kanak-kanak itu memberi keterangan yang betul.

Beliau berkata sekiranya kanak-kanak bercakap sesuatu perkara yang sama daripada A sehingga Z, ia ada yang tidak kena, kerana kanak-kanak itu mungkin telah dilatih untuk menyatakan sedemikian.

Penghibur 59 tahun itu, yang menguruskan gerai makanan, didapati bersalah oleh Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur pada April 29 2005 terhadap tuduhan merogol anak perempuannya yang ketika itu berumur 11 tahun dan 10 bulan, di rumah penyanyi itu di Sentul, Kuala Lumpur pada pukul 5.30 petang, 26 Sept 2001.

Dia juga gagal dalam rayuannya di Mahkamah Tinggi yang mengekalkan sabitan dan hukuman penjara pada 25 Ogos 2008.

Menurut keterangan kes, mangsa tinggal bersama neneknya di Shah Alam dan kembali ke rumah ibu bapanya di Sentul semasa cuti persekolahan.

Pada hari kejadian, bapa mangsa sepatutnya menghantar mangsa balik ke rumah neneknya di Shah Alam untuk memulakan penggal persekolahan pada keesokan hari tetapi kereta bapanya rosak di pertengahan jalan menyebabkan mereka sekeluarga terpaksa berpatah balik ke Sentul. Mangsa dirogol pada petang berkenaan.

Pendakwaan dilakukan Timbalan Pendakwa Raya Kwan Li Sa.

-- BERNAMA





"PLEASE CLICK OUR SPONSOR Advertlets/Nuffnang AND COMMENT,IF DONT CLICK..THE POST WILL DIE!!"
"SERIUS !! SILA KLIK PENAJA KAMI Adertlets/nuffnang DAN KOMEN,KALAU TIADA RESPON..POST AKAN TAMAT !!"
www.syoknyadownload.blogspot.com ==> HomePage 

0 comments: