Selamat Datang!! Alif Dapat RM1029 Bulan ini Dgn Blog ni..CARANYA? Klik Adertlets Bawah ni

Thursday, March 11, 2010

Hamba seks sejak berusia 11 tahun.


2010/03/12
KEMAMAN: Seorang budak perempuan berusia 12 tahun dirogol selepas menerima urutan kasih sayang daripada bapanya ketika berbaring menonton rancangan kegemarannya di rumah mereka di Kampung Kuala Kemaman, dekat sini, Ahad lalu.
Tindakan jahat individu yang sepatutnya melindungi dan memberikan pendidikan sempurna kepada anaknya itu akhirnya membongkar rahsia dia sudah menjadikan anaknya sebagai hamba seks sejak mangsa berusia 11 tahun.

Click advertlets / read more for download/baca lagi
100 Exclusive Ringtonesbest tak perlu bayar


Kejadian terbaru berlaku kira-kira jam 1 tengah hari selepas mangsa berbaring menonton televisyen di rumahnya sebelum dihampiri bapanya konon mahu membantu melepaskan penat anaknya itu dengan mengurut kanak-kanak berkenaan.


Sebagai anak, budak perempuan berkenaan tidak melawan, sebaliknya membiarkannya, namun dia kemudian dirogol lelaki berusia 48 tahun itu dalam satu kejadian kira-kira jam 1 tengah hari.


Ketua Polis daerah, Superintendan Abdullah Sani Salat yang mengesahkan kejadian memberitahu, polis menerima satu laporan polis mengenai kejadian itu kira-kira jam 9 pagi.


“Memang kira menerima satu laporan di Balai Polis Chukai Isnin lalu dan susulan laporan itu, sepasukan anggota polis dikerahkan menjalankan siasatan sebelum seorang lelaki ditahan bagi membantu siasatan.

“Itu saja yang dapat saya katakan setakat ini kerana siasatan masih di peringkat awal dan polis akan mendapatkan perintah reman untuk membolehkan dia ditahan bagi membantu siasatan,” katanya.


Harian Metro difahamkan, ketika kejadian mangsa sedang berbaring seorang diri sambil menonton rancangan kegemarannya sebelum dihampiri suspek yang kemudian bertindak meraba dan merogolnya.


Kejadian dikatakan bukan kali pertama, malah mangsa yang juga anak kandungnya itu diperlakukan sedemikian lebih setahun lalu.


Difahamkan, mangsa sering diperlakukan sedemikian setiap kali ibu dan adik beradik lain tiada di rumah dan kejadian terakhir itu menyebabkan mangsa tidak tahan lalu melaporkan kejadian kepada ibu saudaranya yang juga adik kepada ibunya.


Polis yang menerima laporan itu kemudian menghantar manga ke Hospital Kemaman untuk pemeriksaan dan hasilnya dimaklumkan terdapat kesan koyakan pada selaput dara mangsa sebelum penahanan dilakukan. Kes itu disiasat mengikut Seksyen 376B Kanun Keseksaan yang jika sabit kesalahan boleh dipenjara maksimum 30 tahun dan sebatan.

Credit:hmetro.com.my
Please Click our sponsor Advertlets in the front of page if dont click..The post will die!!
www.syoknyadownload.blogspot.com ==> HomePage 

2 comments:

Arra JaSmY said...

bapak tak guna macam nilah..

alif said...

Arra JaSmY berkata...

bapak tak guna macam nila
www.syoknyadownload.blogspot.com

_________________________________________
banyak yg tak report..so byk lagi bapak yg selamat diluar sana.