Selamat Datang!! Alif Dapat RM1029 Bulan ini Dgn Blog ni..CARANYA? Klik Adertlets Bawah ni

Friday, March 12, 2010

Lepas Rompak, Perkosa Suri Rumah


010/03/13      
JOHOR BAHRU: Dua lelaki dipercayai suspek utama kes rompak dan rogol seorang suri rumah di Kangkar Pulai, baru-baru ini, diheret ke Mahkamah Sesyen di sini, semalam atas dua pertuduhan membabitkan kesalahan rogol serta melakukan seks luar tabii terhadap mangsa.
Tertuduh pertama, S Aramagam, 29, yang juga bapa lima anak, mengaku tidak bersalah atas kedua-dua pertuduhan yang dibacakan jurubahasa mahkamah di hadapan Hakim Aliman Musri.
Click advertlets / read more for download
100 Exclusive Ringtones Best..!! Tak perlu bayar





Berdasarkan pertuduhan pertama, Aramagam didakwa merogol wanita berusia 26 tahun itu di sebuah rumah di Jalan Palas 15, Taman Teratai, Kangkar Pulai di sini, antara jam 6 hingga 7 pagi 28 Februari lalu.


Berikutan kesalahan itu, dia didakwa mengikut Seksyen 376(2)(C) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan sebat, jika sabit kesalahan.


Manakala bagi pertuduhan kedua, Aramagam didakwa melakukan seks luar tabii tanpa kerelaan mangsa di tempat dan waktu sama.


Dia dituduh mengikut Seksyen 377C kanun sama yang membawa hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebatan.

Sementara tertuduh kedua, Steven Lim Beng Chuan, 20, dari Kampung Baru Cina, Kemunting, Perak, turut dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan merogol mangsa sama.


Dia yang hadir berbaju-T hitam, bagaimanapun mengaku tidak bersalah dan memohon dibicarakan.


Terdahulu, Aramagam dan Lim dituduh di kamar berasingan sebelum Timbalan Pendakwa Raya Azreen Yas Mohamed Ramli dan Mohd Fazaly Ali Ghazali memohon kes berkenaan berjalan serentak di mahkamah sama.


Pihak pendakwaan bagaimanapun, tidak menawarkan sebarang jaminan terhadap kedua-dua tertuduh dengan alasan kes berkenaan diklasifikasikan sebagai berprofil tinggi dan membabitkan liputan media yang meluas.


Hakim tidak membenarkan kedua-dua tertuduh dilepaskan dengan jaminan sebelum menetapkan 7 Jun depan sebagai tarikh sebutan dan lantik peguam.


Akhbar sebelum ini melaporkan seorang suri rumah yang juga pelajar sebuah universiti tempatan di sini, dirogol bergilir-gilir oleh sekumpulan lelaki di rumahnya di Kangkar Pulai di sini, 28 Februari lalu.

Credit:hmetro.com.my
Please Click our sponsor Advertlets in the front of page if dont click..The post will die!!
www.syoknyadownload.blogspot.com ==> HomePage 

0 comments: