Selamat Datang!! Alif Dapat RM1029 Bulan ini Dgn Blog ni..CARANYA? Klik Adertlets Bawah ni

Sunday, March 7, 2010

Pelajar diperkosa 15 lelaki

     
gambar hiasan

IPOH: Seorang pelajar Tingkatan Tiga dirogol bergilir-gilir 15 lelaki selepas menerima ajakan seorang lelaki dikenali sebagai Wan untuk keluar bersiar-siar secara paksa di kawasan perkelahan dan kolam air panas Sungai Klah, Sungkai, dekat sini, Ahad lalu.



Mangsa dikatakan dirogol berulang kali dan dikurung sekumpulan lelaki berusia lingkungan 20-an di dua lokasi antara jam 6.15 petang sehingga 7 petang kelmarin.

Ketua Polis Daerah Tapah, Superintendan Roslan Bek Ahmad, berkata sebelum kejadian, mangsa bersama seorang rakan yang keluar bersiar-siar terserempak dengan Wan yang dikenalinya, jam 6.15 petang.

"Lelaki itu dikatakan memaksa mangsa mengikutnya ke kawasan perkelahan itu dan sebaik tiba, empat lelaki dipercayai rakan Wan menunggu di kawasan kolam air panas itu.

"Suspek terus menarik mangsa ke kerusi dan merogolnya sambil diperhatikan empat rakan lain yang bertindak memegang tangan serta menutup mulut mangsa, sebelum perbuatan terkutuk itu disambung rakan suspek," katanya ketika dihubungi, di sini, semalam.

Beliau berkata, sebaik selesai, Wan meminta seorang rakannya menghantar mangsa pulang ke rumah, bagaimanapun, rakan suspek bertindak membawa dan mengurung mangsa di sebuah rumah kosong di Felda Sungai Klah, Sungkai.

"Pelajar itu sekali lagi menjadi mangsa rogol bergilir-gilir oleh 10 lelaki yang sudah menunggu di rumah berkenaan, sebelum seorang daripada mereka menghantar mangsa ke perhentian bas Sungai Kruit, pada jam 7 petang, kelmarin.

"Mangsa kemudian meminta pertolongan abang angkatnya untuk dihantar pulang ke rumah di Felda Trolak Utara.

"Kejadian itu diketahui ibu mangsa yang mendesak menceritakan hal sebenar dan laporan dibuat di Balai Polis Sungkai, pada hari sama," katanya.

Katanya, susulan laporan itu, polis menahan dua lelaki berusia 15 dan 29 tahun di satu lokasi di Sungkai, pada jam 1 pagi, semalam.

"Kedua-duanya direman seminggu untuk siasatan lanjut dan polis percaya kesemua suspek yang terbabit dalam kes itu dikesan dalam tempoh terdekat.

"Kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan," katanya.


credit:bharian.com.my

0 comments: