Selamat Datang!! Alif Dapat RM1029 Bulan ini Dgn Blog ni..CARANYA? Klik Adertlets Bawah ni

Saturday, February 27, 2010

Best Photography/Seni foto cun(DONT COPY WITHOUT PERMISSION)

Butterfly Boy don't fly away

click picture for view in large

Uploaded at flickr on Nov 29, 2009  |


                       Visit My Paradise Dream Tonight

Uploaded flickr on Oct 7, 2009  |  Delete
114 views / 1 note / 43 comments
 http://www.flickr.com/photos/aliffazli/3986889529/

aku sker sgt warna purple so pagi-pagi hari aku termenung dgn kamera sambil membayangkan bumi warna ungu,indahnya...tetiba tup muncul pulak cerita avatar..hohoho..patut aku yg tolong sama hias bumi pandora yg biru dan ungu tu..mesti lagi meletup.(perasan)

                       Dont touch spirit of nature

Uploaded Flickr on Feb 4, 2010  
129 views / 19 comments
 http://www.flickr.com/photos/aliffazli/4328653657/
 haha..sker betul aku dgn cerita avatar dan dunia peribumi pandora.imagine aku sampai ketahap ni.kan best kalau betul2 wujud.kat syurga nanti mesti lagi best. 

                                  little yellow mushroom

Uploaded Flickr on Nov 11, 2009  |  Delete
90 views / 32 comments
http://www.flickr.com/photos/aliffazli/4095517626/

Masa jalan-jalan kat taman ampang..aku terjumpa cendawan warna kuning..wah..ni tak pernah aku tengok sebelum ni..dia duk kat halaman rumah orang cina.ada cina tu keluar tergesa datang kat aku..tapi dia sengih2 jer.. masuk balik rumah sambil garu kepala..mungkin dia ingat aku shot orang eksiden ke apa ke.hehe.Cendayan ni tumbuhkat tepi pokok serai..apa lagi aku shot berkali kali..huhu.rasa untung nya aku jumpa ni kat taman perumahan jer.bukan dalam hutan.indah kan..kalau benda ni byk2 kat laman rumah. 

                        Nature boy alone

Uploaded on Dec 10, 2009  
295 views / 30 comments
http://www.flickr.com/photos/aliffazli/4173559018/

Harap ramai lagi yg jadi pencinta alam semuladi diluar sana.marilah kita kitar semula.contohilah negara2 maju.

haa..ni gambar2 yg telah  aku edit dan show dekat flickr.sekarang aku nak share kat sini.aku tak guna photoshop..pasal takde photoshop kat pc aku..cuma ada ulead photo impact..so benda ni jer la.



0 comments: