Selamat Datang!! Alif Dapat RM1029 Bulan ini Dgn Blog ni..CARANYA? Klik Adertlets Bawah ni

Sunday, February 21, 2010

Software Rahsia Tarikh Lahir (software)

"SOFTWARE RAHSIA TARIKH LAHIR Mencungkil Rahsia Diri Melalui Tarikh Lahir"

Ketepatan Laporan Rahsia Tarikh Lahir Adalah Sehingga 90%



Percayakah anda bahawa dengan Tarikh Lahir kita boleh mengetahui pelbagai Rahsia Diri sendiri ataupun orang lain seperti Karakter Peribadi, Spiritual, Mental, Kesihatan, Perhubungan, Arah Kekayaan, Kejayaan & Tuah, Kerjaya, Perniagaan dan banyak lagi?

Untuk makluman semua Laporan Rahsia Tarikh Lahir ini bukanlah ramalan mengenai seseorang. Laporan ini adalah berdasarkan bidang pengajian Sains Metafizik. Metafizik merupakan satu bidang pengajian tentang kehidupan nyata, ianya merupakan satu falsafah yang menjelaskan tentang realiti dan ilmu pengetahuan. Ianya merangkumi Epistemologi (teori tentang ilmu pengetahuan), Ontologi (pengajian tentang kehidupan nyata) dan Kosmologi (teori tentang alam semesta dan hukum-hukumnya).

Laporan Rahsia Tarikh Lahir yang disediakan oleh kami mencapai ketepatan sehingga 90%. INGAT! Laporan ini bukanlah ramalan, dengan menggunakan laporan ini anda boleh membantu diri anda untuk mengenalpasti rahsia dan potensi diri yang tersembunyi serta memahami diri dengan lebih baik dan mempergunakan kekuatan yang ada dan memperbaiki kelemahan.

Nenek moyang kita dahulu pun menggunakan kitab yang dipanggil Tajuk Muluk untuk mengetahui rahsia peribadi seseorang, menang kalah di dalam sesuatu petarungan, rahsia berumah tangga, rahsia melangkah dan pelbagai petua yanng hebat.

Sehingga kini kami menyediakan perkhidmatan untuk menjana pelbagai (7) laporan tarikh lahir seperti Laporan Lengkap Rahsia Tarikh Lahir, Laporan Pendua Diri (Diri Anda Yang Kedua), Laporan Ringkas Peribadi, Laporan Kerjaya & Perniagaan, Laporan Carta 5 Tahun, Laporan Arah Kekayaan, Kejayaan & Tuah dan Laporan Analisa Tarikh Lahir Tambahan.

Di dalam laporan ini kami analisa yang mencapai ketepatan sehingga 90%. Analisa ini adalah hasil kajian yang telah dilakukan sejak dari zaman dahulu.

MANFAAT DARIPADA LAPORAN RAHSIA TARIKH LAHIR

>> mengenalpasti karakter peribadi, traits of individual, spiritual, mental anda sendiri.
>> mengetahui penyakit yang dihidapi dan mencegah daripada berlaku (mencegah lebih baik daripada mengubat)
>> mengenalpasti kerjaya yang paling sesuai, kerjaya yang kedua sesuai, kerjaya yang ketiga sesuai, kerjaya yang melemahkan dan kerjaya yang tidak sesuai
>> mengenalpasti perniagaan yang paling sesuai, perniagaan yang kedua sesuai, perniagaan yang ketiga sesuai, perniagaan yang melemahkan dan perniagaan yang tidak sesuai
>> mengenalpasti bidang pengajian yang sesuai anda pelajari
>> menggunakan arah kekayaan, kejayaan & tuah dan menggunakan arah tersebut untuk mencapai kekayaan dan kejayaan
>> merancang untuk 5 tahun ke hadapan dengan lebih bijak di dalam mengharungi kehidupan dan mengubahnya ke arah yang positif
>> anda boleh menggunakan laporan rahsia tarikh lahir ini untuk mengubah kelemahan anda kepada KEKUATAN dan menggunakan kekuatan dan potensi sedia ada untuk mengubah kehidupan


klik foto untuk view

DOWNLOAD
http://www.mediafire.com/?tgrnin2zw5k
File Size: 125.15 KB

0 comments: